سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30
سـلام، سلامی به زیبایی انتظار و به بلندای یلدایی که در پیش داریم


بعد از یک تعطیلی حدودا چهار روزه اومدیم تا باز هم از حضور گرم شما عزیزانی که با محبتهای بی اندازه و با ایمیل های قشنگتون ما رو سرشار می کنید لذت ببریم.

با توجه به ایامی که گذشت و بهر حال توفیق نداشتیم تا بیشتر در خدمت شما خوبان باشیم ولی خدا میدونه دلمون با شما بوده و همواره نیز خواهد بود. قبل از هر چیز با آرزوی اینکه هفته ای توام با موفقیت و شادکامی را آغاز کرده باشید لازم میدونم مجددا عید سعید قربــان و همچنین عید سعید غدیــر خم و نیز شب یلــدا را که در پیش داریم حضور یکایک شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنم و امیدوارم همیشه و همه وقت زندگی تون پر از نشاط و سرور و خوشبختی باشه.

خوب، طیق اشاره ای که در ایمیل روز سه شنبه گذشته داشتم قرار بود شاهد یکسری تغییرات در ایمیل ها و برنامه های گروه باشید که به تدریج در این هفته متوجه این برنامه ریزی ها و تغییرات جدید خواهید شد. چرا که با توجه به روند رو به رشد گروه و افزایش اعضای محترم جدیدالورود گروه پرشین استار که در حال حاضر آمار بیش از 73.000 نفر را دارا می باشند تصمیم گرفته شد تا با درایت و توجه بیشتری نسبت به برنامه های آینده گروه اقدام نموده و موارد مثبت و جذاب تری را برای استفاده هر چه بهتر شما دوستان ارجمند فراهم کنیم.

البته اولین تغییری که میشه گفت در نوع خود بی نظیر است پیوستن یکی از دوستان صمیمی اینجانب (آقــا فــرزاد) به گروه می باشد که از این به بعد یعنی از فردا (یکشنبه) می توانید شاهد ایمیل های زیبا و در عین حال آموزنده ی ایشان با عنوان Dude! Lyric باشید. این بخش به نوعی آموزش زبان انگلیسی از طریق گوش دادن به آهنگ هست که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان و خصوصا علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی قرار خواهد گرفت.

 

در اینجا بنابر اظهار حس متقابل و مسئولیتی که در قبال درخواستهای اکثریت شما عزیزان داریم

لازم دانستم نکات فوق العاده مهمی را بعرض شما برسانم که بدین منظور

لطفا بشرح ذیل توجه فرموده و حتما تا پایان ایمیل همراه باشید


1- طریقه ی دسترسی به آرشیو تمام ایمیل های گروه :


بسیاری از اعضاء در مواقع مختلف خواستار دریافت و مشاهده مجدد یکسری ایمیل های انتخابی در گروه بوده اند که لازم است این نکته رو عرض کنم که ارسال ایمیل بصورت تکی و انفرادی برای یک عضو به هیچ وجه امکان پذیر نیست و بطور کلی ساختار گروه بر اساس ارسال گروهی می باشد به این معنی که هر ایمیل ارسالی از سوی گروه کلیه اعضاء بدون هیچ استثنایی دریافت کننده آن خواهند بود. البته برای دسترسی به ایمیل های قبلی ارسال شده از طرف گروه روشی را مورد استفاده آن دسته از دوستان قرار داده ایم که طبق توضیحات زیر می باشد :

بدینصورت که آرشیو بخش های مختلف گروه بصورت موضوعی
در لوگو یا تصویر ثابت گروه که در بالای همه ایمیل ها وجود دارد قرار گرفته و این امکان فراهم شده است که در هر زمان با کلیک بر روی هر عنوان یا آیکون مربوطه به همه ایمیل های آن بخش دسترسی صورت پذیرد!
بعنوان مثال: چنانچه شما روی عنوان "مجله پزشکی
" در تصویر بالای ایمیل ها کلیک کنید به همه شماره های این مجله دسترسی خواهید داشت !
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


2- آموزش روش فیلترگذاری و نظم بخشیدن به ایمیلها :

روش فیلتر گذاری در ایمیل که قبلا هم طی یک ایمیل اختصاصی در چند ماه پیش به گروه ارسال شد و با استقبال بی نظیری هم همراه بود در عین حال که خیلی کارآمد هست ولی بسیار ساده و پیش پا افتاده هم هست و کاربرد عملی اون شاید حتی چیزی کمتر از 1 دقیقه وقتتون رو بگیره ولی لازمه ی اینکار این هست که ضمن بکار بستن همه نکاتی که توصیه خواهد شد چنانچه همراه با کمی هم دقت و حوصله هم باشه دیگه نکته ی ناگفته ای باقی نخواهد ماند و خواهید توانست ایمیل های موجود در Inbox میل خودتون را طبقه بندی نموده و با لذت بیشتری ایمیل های دریافتی را کنترل و ملاحظه نمائید.


داستان کار از این قرار است که در گروه، ایمیل های زیادی رو بصورت روزانه (معمولا 7 ، 8 و شاید هم 9 تا) در Inbox ایمیلتون دریافت می کنید و با توجه به این نکته که ایمیل های ارسالی از طرف ما بطوری موجب مزاحمت شما و عدم مشاهده ایمیل های دیگری که از گروه ها یا حتی دوستانتون برای شما ارسال میشه نباشه، با توجه به حس احترامی که نسبت به شما عزیزان داریم آموزش این روش در اختیارتان قرار می گیرد.
 

جهت دسترسی به آموزش روش فیلترگذاری اینجا کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده فایل "Amozeshe FilterGozari va NazmBakhshidan Be EMailHa" را باز نموده و مطالعه نمایید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


3- روش لغو عضویت از گروه های مزاحم و غیر متعارف که با عضوگیری جعلی اقدام به ارسال ایمیلهای تبلیغاتی و ناخواسته (Spam) می نمایند :


تقریبا اکثریت دوستان در جریان اوضاع جدید پیش آمده از سوی یک عده
افراد سودجو و کلاه بردار که مبادرت به ساخت گروه های اینترنتی (یاهــــو) با عضوگیری غیر متعارف و جعلی نموده اند هستند، و از دریافت ایمیل های ناخواسته از سوی آنان خسته و نگرانید ! بدینصورت که این عده با ترفندی خاص بوسیله ی پی بردن به نقطه ضعفی از یاهــو در ارتباط با ساخت گروه های اینترنتی به این امکان دست یافته اند که در طول زمانی کمتر از یک هفته توانایی تشکیل گروه هایی بزرگ با عضوهای چند صد هزاری را در اختیار گرفته اند، یعنی بدون اینکه کاربر تمایلی به عضویت در آن گروه را داشته باشد و بدون هیچ درخواستی بصورت کاملا اتفاقی و ناخودآگاه (ADD) به عضویت آن گروه در می ْآید و بعنوان یکی از دریافت کنندگان ایمیل های تبلیغاتی (Spam) اجبارا در گروه آنها باقی خواهد ماند ! چون معمولا بدلیل تغییرات لحظه ای در اسم یا عنوان اینگونه گروه ها، بطور کلی امکان خروج و انصراف از کاربر سلب می گردد و InBox کاربر هر روزه پر از ایمیل های ناخواسته (هرزنامه) از گروه های ناشناس است. که این روال نه تنها یکنوع کار کاملا غیرقانونی و حتی خلاف مقررات گروه های یاهــو محسوب می شود بلکه بدلیل ایجاد مزاحمت مکرر (ارسال ایمیل های تبلیغاتی) برای کاربران و دارندگان ایمیل، در نهایت یکنوع سوء تعبیر و سوء استفاده را نسبت به دیگر گروه های اینترنتی که تا بحال مشغول فعالیت بوده اند، را نیز بوجود آورده است که ما برای رهایی شما اعضای محترم گروه پرشین استار از اینگونه گروه های مشکوک و سودجو راهکاری را تهیه کرده ایم که می توانید با مطالعه ی توضیحاتی که در لینک زیر قرار داده شده موفق به خروج و لغو عضویت از این گروه ها شوید.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این نمونه پیغام بدان معناست که بدون آنکه اقدامی از سوی شما،‌ جهت عضویت در گروهی صورت گرفته باشد،
در گروهی با نام جعلی
microsoft-roge1551
به صورت ناخواسته عضو شده اید !!!


جهت دسترسی به آموزش لغو عضویت از اینگونه گروهها اینجا کلیک کنید و در صفحه باز شده فایل "Amozeshe Laghve Ozviyat Az GroupHaye Ja"Li va Gheyre Mojaz" را مطالعه نمایید
.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


4- کاهش سرعت و اختلالات روزهای اخیر در اینترنت کشور :

با توجه به کندی سرعت و اختلالات روزهای اخیر در شبکه اینترنت کشور که مسلما در تاخیر ارسال ایمیل امروز و همچنین مرور دیگر ایمیل های گروه از سوی شما عزیزان گویای این مسئله بوده است، یک مشکل سراسری بوده و هیچ ارتباطی به سیستمها و سرویس دهی شرکت های ارائه دهنده اینترنت ندارد و مربوط به لینکهای بین الملل شرکت مخابرات می باشد و احتمالا تا چند روز آینده هم ادامه خواهد داشت ! جهت مشاهده اخبار مرتبط در اینجا کلیک کنید
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


5- نظر به چند روز گذشته که بنده در مسافرت بودم ایمیل های زیادی را از طرف شما عزیزان دریافت نموده ام که انشاا... در اولین فرصت و طی روزهای آینده پاسخ خواهم داد. ضمن سپاس از مساعدت شما عزیزان، قبلا از تاخیرات پیش آمده عذرخواهی می نمایم.

ضمن اینکه از فردا بصورت رسمی ایمیل های گروه بحضورتون ارسال خواهد شد و چنانچه در رابطه با مطالب امروز سوال یا مشکلی بود با ایمیل اینجانب تماس حاصل فرمائید.
 

با تشکر مجدد از لطف و همراهی یکایک شمـا عزیـزان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

محمد مهدی اعلی زاده
"مدیر گروه"
mm.alazadeh@yahoo.com



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در یکشنبه 87/9/24 و ساعت 11:5 صبح | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آخرین سخنان داریوش بزرگ (وصیت نامه)
    افرادی که اینترنت رو تغییر دادند
    کلیپ جدید
    موزیکهای جدید و آدرس سایت ایران موزیک بدون فیلتر
    تاریخچه پرچم ایران
    ویروسیابهای آنلاین
    آموزش خواندن فکر دیگران
    چطور عادات خوب به عادات بد تبدیل می شوند
    ازدواج در ضربالمثلهای جهان
    دانلود نرم افزار کامپیوتر
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا